hdg Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei jeg skal lage en firma brosjyre som min selger skal ha med seg ut. lurte egentlig på hvilke program som er greit å enkelt, og ikke minst bra. Jeg er villig til å legge ned litt tid til læring, jeg får brukt for dette seinere også, så det skal ikke være noe problem. Tenkte meg en brosjyre med en a4 side først og en dobbel i midten og en bakside, trykt på tykt papir dere skjønner sikkert hva jeg mener! Håper på noe respons! takker veldig mvh Harald Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 For alt av brosjyrer, bøker, hefter, o.l. ville jeg brukt Adobe InDesign som hovedverktøy. Andre igjen, ville kanskje brukt Quark Express - det spiller forsåvidt liten rolle med mindre man har veldig spesielle krav til funksjonalitet. I tillegg til et av disse, ville jeg nok i alle tilfeller brukt Photoshop til å behandle bilder. Mulig du også vil bruke enda et program til å gjøre eventuell vektor-grafikk, men dette tror jeg InDesign/Quark klarer godt nok i ditt tilfelle. Håper produksjonsbanen ble litt klarere. Kort oppsummert så trenger du InDesign eller Quark Express. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå