LuXe Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg har et problem. Det har seg nemlig slik at intenettet mitt slår seg på og av hele tiden. Dette problemet begynte idag. Jeg har scannet pc'en for virus+adware, og jeg har ryddet opp på harddisken og defragmentert. Men ingenting fungerer. Det merkes spesielt når jeg benytter meg av ventrilo eller messenger, siden den da avslutter programmet, og jeg må logge inn på nytt. problemet er ikke øyeblikkelig, men varer som oftest i 30 sekunder maks. Jeg har testet speedometeret, og merker at hastigheten har falt merkbart, fra 2569 kbps til alt fra 1100 kpbs og nå er den som oftest på 2125 kbps. Kan noen være snå snille å hjelpe meg med dette problemet? Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 er det slik på flere maskiner? kansje bare prøve en reinstall? magnus Lenke til kommentar
LuXe Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Ja det er vel slik på flere maskiner. Og de maskinene og får vekslende/dårlig båndsbredde. Lenke til kommentar
LuXe Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) *Bump Kan ingen hjelpe meg? :s Endret 5. juni 2006 av LuXe Lenke til kommentar
LuXe Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 *bump hallo? Jeg trenger virkelig hjelp her nå! Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Går det igjennom en router? Det kan hende at den er ustabil, prøv og oppgrader firmware på den Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Virker det? Prøv å oppgrader firmware, og prøv å sett en pc nærmere router for å sjekke om det er routeren som er problemet. Har du kryptering? Lenke til kommentar
LuXe Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Lol. Jeg har ikke gjort noe som helst, men nå er det helt fint. Kanskje det skjer det samme imorgen, men dette er rett og slett bare mystisk da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå