VegardStr Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Har nettopp formatert PCen, og instalert windows Xp pro. SP2 så når eg klikker på alle .exe filene eg har liggende på den andre disken min (som e ikkje formaterte) får eg beskjed om at dei er korrupte. hva skal eg gjøre? Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Høyre klikk på disken>egenskaper>verktøy>feilsøk disk ,så får du reparert dette. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Høyre klikk på disken>egenskaper>verktøy>feilsøk disk ,så får du reparert dette. Vil det funke like godt selv om feilen eventuelt skyldes virus? edit til 'vegis': skann disken for virus. Endret 4. juni 2006 av Zink Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Om feilen skyldes virus og lignende så er de nok ødelagde for alltid. Men det er verdt et forsøk med scandisk og virussøk. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Har hatt efaring med med korrupte filer etter formatering selv men da hadde jeg installert med feil CD (Windows XP uten noen SP) =/ .. Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 hva med å laste ned cracks til .exe filene slik at du slipper å bruke CD til f.eks spill? ellers kan du jo teste med de du har original CD og prøve å finne den originale .exe fila på cd'n;) Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Kanskje du har det samme, nye Win/Tenga.32 viruset som jeg har. Ingen antivirus har klart å knekke det hittil. Rart. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Har hatt samme problemet selv, og det var virus, så omtrent alle filene måtte slettes, dessverre. Regn med det samme. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 hva med å laste ned cracks til .exe filene slik at du slipper å bruke CD til f.eks spill? ellers kan du jo teste med de du har original CD og prøve å finne den originale .exe fila på cd'n;) 6243928[/snapback] det er ikkje bare spill som her .exe filer skjønner du. Men problemet er delvis løst. det viser seg at alle .exe filene er infisert av et virus som igjen sier det at eg må formatere min andre fysiske disk, og ikkje bare master disken. Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ser ut som det er omtrent samme problemet jeg har, men hos meg er det bilde-, og videofiler som ikke vil åpnes. Noen som vet om noe kan gjøres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå