JFM Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) vil begynne med å si: jeg har veldig dårlig fantasi. kan noe hjelpe meg med å finne på et nickname som jeg kan bruke på spill, msn og lignende? Hva synes dere om "The Swift"?? Endret 6. juni 2006 av JFM Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 http://cs.calgarystampede.com/fun/nickname_generator.html Lenke til kommentar
salah Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Haha, prøvde den. Fikk brukernavnet Eagle-Eye. Morsomt Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Er det no kult at andre finner opp ett nick du bruker da? Tenk på filmer du liker, musikk, whatever..finn ett navn, trenger jo ikke ha no betydning... Bruker selv Chong når jeg spiller, fikk navnet fra filmene Cheech & Chong Lenke til kommentar
salah Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Bruker pavlion. Fikk det fra min aller første PC, en HP Pavilion 7950. Synes det begynner å bli et "barnslig" nick, men moderatorer gidder ikke å skifte det for meg Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Hm, hva med JFM? 6243363[/snapback] jeg har brukt JFM lenge. det er forkortelde for mine tre navn, Jørn F*** M******** jeg har også brukt: Xray, Pinball og Phoenix Endret 5. juni 2006 av JFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå