Teds Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei! Fikk endelig bygd maskinen min idag inn i mitt flunkende nye Thermaltake Tsunami, men uheldigvis fikk jeg ødelagt/brukket to tapper i dekselet på toppen av kabinettet som beskytter USB-,Firmware- og I/O-portene. Dette dekslet er nå ubrukelig og tappene er for små til å limes. Det jeg da lurer på er om noen snille sjeler vet om jeg kan få kjøpt dette dekslet for en billig penge, uten å måtte legge penger på bordet for et helt nytt kabinett? Håper på et positivt svar! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Det samme skjedde med meg. Ubrukelige plastikkdritt.. Limte greia først, og funka en god stund, helt til jeg var litt for hard mot den og den dingsen datt av og blei borte. Nå ligger den bare oppå kabinettet.. Bruker ikke USB og lyden oppå der uansett, så går bra. Så du er ikke alene.. edit: Hjelper deg ikke så veldig mye.. Endret 4. juni 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
Teds Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Takker for raskt svar! Da får vi lide sammen. Skal si ifra om jeg får tigget til meg et nytt deksel, enten det er fra Thermaltake eller fra en eller annen snill nettbutikk. Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 har dette kabinettet selv !! må si er veldig fornøyd med dete men deet der med den usb greia og lokket på toppen er bare tull jeg bruker den ikke jeg heller har tatt den vekk og de greiene har brukket her også !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå