Avidi Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Holder på å bygge en pc. Har prøvd å ta ut alt det unødvendige. Men alikavell kommer det ikke noe bilde. Hovedkort: Asus A7N266-VM Hovedkort Socket A DDR nForce220D, ATA/100, M-ATX, lyd, LAN,VGA . den har altså innebygd skjermkort... Det er en ledig agp port. prøvde å stappe inn ett skjemrkort som funket der. men til ingen nytte. må jeg bare innse at jeg har et defekt hovedkort? Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Eller en defekt monitor? Eller noen pins på den kabel-saken som er trøkkt inn eller noe? Kanskje noe tull i Bios? Eller får du ikke bilde der heller? Hvis ikke det, så kan det jo stemme med at Hovedkortet er ødelagt.. *triste saker* Lenke til kommentar
Avidi Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 monitor funker fett på den andre maskinen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Har du tenkt på at det kan være feil refreshrate i Windows som lager svart skjerm? Det vil skje hvis du setter en høyere refresh enn skjermen støtter, f.eks. 120Hz..har hatt det problemet et par ganger..må boote i safemode og avinstallere skjermdriverne helt for å bli kvitt det. Lenke til kommentar
Avidi Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 JEG KAN IKKE SE BIOSEN ENGANG. må nok bare innse at det er defekt hovedkort Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hadde masse problemer med mitt matrox kort (g400). Tilslutt skrudde jeg av skjermen og så skrudde den på igjen. Plutselig virket det... Hva skjedde hvet ikke jeg, men prøv enkle ting først. Du har sikkert prøvd Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hvis hovedkortet er nytt så prøv å resett CMOS. Det er en jumper på hovedkortet ditt. Se litt i manualen så finner du den :smile: Lenke til kommentar
Avidi Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 har gjort det, til og med taatt ut og inn batteriet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå