TheOats Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Har noen .cbr filer jeg vil gjøre om til .rar filer, er det en måte å gjøre det med alle sammtidig? Eller må jeg ta en om gangen? Edit: Ingen som vet om det går? Endret 5. juni 2006 av The O Lenke til kommentar
eJoJ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 hmmm om du går i cmd og skriver "REN *.CBR *.RAR" så skulle du ha få forandret alle filene i den aktuelle mappen Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 hmmm om du går i cmd og skriver "REN *.CBR *.RAR" så skulle du ha få forandret alle filene i den aktuelle mappen 6250665[/snapback] Ok... Men hva er "cmd"? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hvis du trykker på startmenyen, og så på kjør så skal du skrive inn cmd eller command. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Hvis du trykker på startmenyen, og så på kjør så skal du skrive inn cmd eller command. 6250986[/snapback] Kom et "dos vindu" men jeg kunne ikke skrive de han skrev. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du må "bla" deg frem til den mappen du har de filene i, så skriver du det eJoJ sa. Kommandoer: CD.. = En mappe tilbake CD\ = Tilbake til root (C: ect.) CD <mappenavn> = Gå til mappe Når du skriver den kommandoen eJoJ nevnte, så forandres alle filer som slutter på .CBR til .RAR Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Du må "bla" deg frem til den mappen du har de filene i, så skriver du det eJoJ sa.Kommandoer: CD.. = En mappe tilbake CD\ = Tilbake til root (C: ect.) CD <mappenavn> = Gå til mappe Når du skriver den kommandoen eJoJ nevnte, så forandres alle filer som slutter på .CBR til .RAR 6251093[/snapback] ok tusen takk Funka fett. Endret 6. juni 2006 av The O Lenke til kommentar
eJoJ Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 oisann fulgte vist ikke helt med her jeg... jaja fint du fikk det til og fungere... hehe glemte att jeg la inn noe svar her Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Alternativ for dem som anser cmd for litt 70-tall : http://www.mediachance.com/free/renamer.htm Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Alternativ for dem som anser cmd for litt 70-tall :http://www.mediachance.com/free/renamer.htm 6258223[/snapback] Kuult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå