IntelAmdAti Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Er det noen som har Jones in the Fast Lane? Jeg har veldig lyst på det spillet, spilte det mye når jeg var yngre. Det tar bare en megabyte, jeg hadde blitt kjempeglad om noen kunne sende det til meg på epost! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Men det koster det penger :/ Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Men det koster det penger :/ 6241499[/snapback] kanskje du kan laste ned ein torrent til bitcomet på www.fjernet.org eller på www.advarsel-utdelt.com Lenke til kommentar
Kheperu Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Mange abandonware-steder som har denne. Prøv denne siden, f.eks.: Link fjernet av meg grunnet fortsatt kopibeskyttet materiale. Sorry folkens Jeg har ikke fått den herfra, så jeg kan ikke garantere at dette er en god download. Endret 7. juni 2006 av Kheperu Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 hey den funka takk, for eg og ville ha spelet, konge spel.. ;-) Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Funker det i XP? 6244761[/snapback] jada... instaler og spel... funker md mg.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Det er tydelig at dette ikke er abandonware ( http://www.abandonia.com/games/en/40/JonesinFastLane.htm ) og derfor neppe lovlig å gi linker til (da det i realiteten er warez) Lenke til kommentar
Kheperu Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Det er tydelig at dette ikke er abandonware ( http://www.abandonia.com/games/en/40/JonesinFastLane.htm ) og derfor neppe lovlig å gi linker til (da det i realiteten er warez) 6245602[/snapback] Hmm... ser ut som om du har rett. Fjerner linken nå. Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå