j@nfe Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Tenkte å sette inn ekstra høytalere i framdørene på min hiace. Tenkte å plassere dem nederst til venstre.(se bilde) Noen som har sett/gjordt det? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 tja, du må kanskje sjekke om det er plass på baksiden av døren der. Har ikke hi ace, men har tatt hull på døren i min bil for å få plass til høytalere. Lenke til kommentar
j@nfe Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Der er god plass, men det blir jo litt langt nede på dørene. Hadde vært hyggelig å hørt fra noen som har sett ekstra høytalere i en hiace, evt sett blder. Noen her som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
trra Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Har en hiace selv og plassering av høytaler der er vel ikke gunstig, vil jo sitte nedi "trapetrinnet", hvis det er nyere enn\eller 96 mod du har. Har sett noen som har skrudd høytalerene rett inn i dørsidene, men vet ikke hvor dype høytalere de har brukt, men ser ut som 6,5 i dia. Lenke til kommentar
j@nfe Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Det er en 2002 mod Har funnet ut at jeg kan få plass til noen 130mm blaupunkt elementer midt oppe på døra. Link: http://www.blaupunkt.no/7606430002_main.asp Der er ca 55mm inn til ruten(i senket stilling). Dette + 100mm elementer i orginalfestene burde gi ok lyd??? Skal bare ha lyd framme, bak er det dvd til ungene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå