Foxyboy Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Vet noen prisen til denne musikkpakken?(øverste link) er det noen som har bestillt den, eller om jeg bør prøve noen andre musikkpakker. (nederste link) LINK1 LINK2 Endret 4. juni 2006 av Foxyboy Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 bunnkontakten kommer til å svikte. Headsettet har god lyd, men etter 4 dager sliter jeg med dårlig lyd pga elendig konstruksjon. (har n91 med samme headset) Lenke til kommentar
sronil Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Vet noen prisen til denne musikkpakken?(øverste link) er det noen som har bestillt den, eller om jeg bør prøve noen andre musikkpakker. (nederste link) LINK1 LINK2 6241178[/snapback] ja VELDIG bra sett!!!!! men gå til en forhandler å kjøp utsyret hver for seg, org lydaeapter, portapro og uorg minnebrikke. spare mye penger.. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 okei, takk for tips. drar sikkert ut i morgen og skjekker litt stash ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå