Gå til innhold

Spillverket.no: Trackmania Nations serverene til Gamer.no

Anbefalte innlegg

Trackmania Nations.. dere har 2 servere.

Blir det gjort noe med dem?

Banene som spilles er baner som ble lagd av Nadeo, de som er lagd av vanlige folk er flere måneder gamle.

Så for å gjøre deres servere mer attraktive ville jeg nok skiftet ut alle banene.

Iallefall lagt til noen nye og tatt bort Nadeo banene.

+1 ting, hvis en person ikke liker en annen, så tar han opp en callvote BAN og personen blir bannet uten grunn. Er det noe orden her i det hele tatt?

Er det noen admins? :ohmy:

Endret av How1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trackmania Nations.. dere har 2 servere.

Blir det gjort noe med dem?

Banene som spilles er baner som ble lagd av Nadeo, de som er lagd av vanlige folk er flere måneder gamle.

Så for å gjøre deres servere mer attraktive ville jeg nok skiftet ut alle banene.

+1 ting, hvis en person ikke liker en annen, så tar han opp en callvote BAN og personen blir bannet uten grunn. Er det noe orden her i det hele tatt?

6241176[/snapback]

Orden er det mangel på men man kan ikke gjøre alt på en gang.
Lenke til kommentar

Vi har planer om å få mer orden på Trackmania Nations-serverne, men har ikke anledning akkurat nå. Si fra hvis det er bedre om serverne er nede i mellomtiden.

Legg gjerne inn konkrete forslag til nye brett i denne tråden, med link til nedlasting, så skal vi ta en titt på dem ved første anledning.

Lenke til kommentar

Liten oppdatering fra min side:

Vi skal flytte TMN-serverne over på vår nye flotte spillserver om få dager, og kommer til å oppdatere banelisten i den forbindelse. Har også sett på ulike fjernstyringsverktøy, og vil prøve dem ut i tiden fremover. Deretter vil vi utlyse behovet for moderatorer som kan holde folk i tøylene når redaksjonen har annet å gjøre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi skal flytte TMN-serverne over på vår nye flotte spillserver om få dager, og kommer til å oppdatere banelisten i den forbindelse. Har også sett på ulike fjernstyringsverktøy, og vil prøve dem ut i tiden fremover. Deretter vil vi utlyse behovet for moderatorer som kan holde folk i tøylene når redaksjonen har annet å gjøre.

6261570[/snapback]

Og når skjer det? :)

Lenke til kommentar
Moving Power

reRun

Dutch Delight

Thunderbold

Black Velvet

Ahead is a blur

N.U.T.S

The Odyssey

Brown Stains

-32- RuleBritannia

The Trump Card

Ride

Oppdateres jevnlig

Men TMX var nede så jeg rakk ikke mer :)

6256169[/snapback]

Takk for tips. En god del av disse banene fantes allerede i rotasjon på vår server, men jeg har lagt til noen flere som jeg likte fra din liste. Jeg lastet også ned en haug med andre populære baner fra samme nettsted, og la til de jeg følte fungerte godt.

Jeg har foreløpig ikke fjernet noen av de forrige banene, fordi jeg ikke husker i hodet hvilke som var best. Tenkte å spille litt i kveld, for å komme meg litt ajour, og så renske opp litt mer. Stikk gjerne inn på "Gamer.no #1" hvis dere føler for å utfordre meg :-)

6261570[/snapback]

Og når skjer det? :)

6348760[/snapback]

Etter litt tekniske problemer er serverne oppe å rulle igjen, med nye (og gamle) baner. Regner med å legge ut en annonsering angående moderatorer om få dager, etter at jeg har finjustert banelisten litt.

Takk for tålmodigheten.

6241176[/snapback]

Føler jeg bør kommentere dette også, siden jeg ikke har gjort det før.

Hvor gamle banene er, eller hvem som har laget dem, har ingenting å si. Det viktige er å ta med baner som er gode, og naturligvis bytte litt på i blant slik at det ikke blir ensformig. De jeg har pratet med, og spilt med, tidligere hadde veldig sansen for banene på Gamer.no - og brukte derfor serverne våre mye. Grunnen til at de har blitt mindre populære den senere tid er mangel på fjernstyring og moderatorer, i kombinasjon med nedetid. Dette vil vi forsøke å gjøre noe med nå :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...