Amasonic Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Hei! Jeg har en XPS M1710 med 7900GTX. Etter jeg installerte Coolbits og fulgte guiden for flashing av sjermkortet og fulgt guiden: -Nvidia kontrollpanel og velger klassisk visning. Start kontrollpanelet på nytt og velg "Clock Frequency Settings". Velg manuell overklokking og trykk på "detect optimal frequencies". Skriv ned klokkehastighetene som du får som svar. Her fikk jeg : core clock:564 memmory:737 Spørsmålet er at andre klokker mye mindre etter hva jeg leser. Lurer på hvorfor? Tør ikke flashe før jeg vet noe sikkert. Til dere som har flashet, hvor mye har dere? Noen som vet om emulatorer som gjør at jeg kan spille dos-spill uten at de hakker? Gikk fint på Pentium M prosessor men virker som Core-duo har problemer med de samme spillene (Heroes2) Trygve Andre Endret 4. juni 2006 av Amasonic Lenke til kommentar
Amasonic Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Overklokket til: 575\736...Helt stabil Noen som har klokket høyere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå