Getaway in AA Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Her blir det en del spm, men spm 1- hva var den første mobilen som ble solgt i butikk? 2- Hva var den første mobilen med støtte for sms? 3- den første mobil med farge, og første med kamera 4- Kan noen gi meg en link til gaaaamle mobiltelefoner 5. er det sant at de gamleste måtte man bære på ryggen?? :S Takker for svar :=) Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Ingen som vet noe av svarene? Trodde det var folk som hadde peiling på mobil som var her jeg! Lenke til kommentar
jic Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Det er bare å ta en tur innom teknisk museum når den åpner, du finner a-z om Mobil og Telefoin der Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Skal vi se.. hvor skal jeg begynne? 1: Emnet har vært oppe tidligere, mange ganger 2: Bumping er ikke noe særlig på dette forumet 3: "Ingen som vet noen av svarene? Trodde det var folk som hadde peiling på mobil som var her jeg!" -- Ehh... Det er lurt å skrive om du vil ha hjelp. Det er faktisk søndag idag, dette kombinert med fridag i morgen = mange som ikke er hjemme, kul'n! 4: Wikipedia // google har all infoen du trenger, bare du gidder å søke 5: Tråden stenges - Skal du klage får du pent sende en PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg