bluealert Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 jeg har nettopp investert i en ny Pioneer 16x dvd men når jeg skal se på DVD hakker det sinnsykt hva har skjedd? er dvd en ødelagt eller er det noen instillinger det er noe galt med? hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 ha du satt på dma? Du finner det under device manager eller enhetsinnstillinger. Da kan du sette på forskjellige moduser. Da skal du sette på dma. Jeg regner med at du kjører på pio mode. Da vil cpu jobbe veldig mye, mens dvd går veldig sakte. Lykke til! Lenke til kommentar
bluealert Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 tusen takk! det skal jeg prøve. Lenke til kommentar
bluealert Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 HVORDAN KOMMER JEG PÅ enhetsinnstillinger? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hvilket OS har du? I Win2k må du inn på kontrolleren og ordne. Control Panel/System/Hardware/Device Manager/ Så må du huske om du har koblet den på Secondary eller Primary Channel, gå inn på den rette og velge Advanced Settings/Transfer Mode/ K? Lenke til kommentar
bluealert Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 hvorda kommer jeg dit med win. XP prof.? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Control panel->system->hardware tror jeg Lenke til kommentar
bluealert Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 hvorda kan jeg velge Secondary eller Primary Channel? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Kan hende det er avspilleren. Powerdvd skal være bra, hakker i w98 men er jo laget for xp så jeg kan ikke klage, og windvd skal også være bra. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Trykk og feil, Du skal jo bare merke av en DMA boks eller hva. Du har til og med system restore i ryggen med avbryt (cancel) tror jeg Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Trykk og feil, Du skal jo bare merke av en DMA boks eller hva. Du har til og med system restore i ryggen med avbryt (cancel) tror jeg Lenke til kommentar
bluealert Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 når jeg spiller en DVD så får jeg bare denne mld: "The DVD disc might have been damaged so as to inhibit playback operation". hva er det som er galt? hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå