dhjerp Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 .....og mest vant til sand og sjø. Forundringen er fortsatt stor over en blomstereng eller litt snø selv om han nå har bodd i Norge i 1 år...... Fint med kommentarer. Nikon D70, Tamron 90/2,8, F 7,1, A=1/250. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 veldig fin stemning på bildet... Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Kjempefint bilde. Dette bildet ville jeg blåst opp og hatt på veggen hadde jeg vært trådstarter. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Kjempefint bilde. Dette bildet ville jeg blåst opp og hatt på veggen hadde jeg vært trådstarter. 6240933[/snapback] ikke dum idé det nei... Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Wow.......takk for hyggelige kommentarer. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Veldig pent bilde, henger meg på de over her jeg. Ellers begynner det å renne i øynene bare jeg ser på pollenbombe-bildet ditt Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Veldig pent bilde, henger meg på de over her jeg.Ellers begynner det å renne i øynene bare jeg ser på pollenbombe-bildet ditt 6241087[/snapback] He he..... joda, den var godt dekt med pollen. :!: Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Vakkert bilde, med barnet som lyser av forundring og nysgjerrighet over det han ser i naturen. Skulle ønske fler kunne bevare den gaven også når de vokser opp. Uten at jeg er noen ekspert på området, synes jeg bildekomposisjonen og fargene er veldig bra. Gjør deg selv (og andre) en tjeneste og print i stort format, ja. Eventuelt levere TIFF til et trykkeri for t-shirt motiv og plakat som gave Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Flott bilde av en liten pode som viser genuin glede over moder natur. Absolutt en kandidat til veggen. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Må bare henge meg på hva andre har sagt; Et veldig godt bilde! Du har fanget et flott øyeblikk, og det er artig å se blikket til gutten som lyser opp av glede over noen vakre blomster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå