Ms Opel Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei hei! For ca to måneder siden kjøpte jeg en ny Siemens CX75 for 199,- fra telehuset.no. Det var med Telenor Djuice Nonstop abonnement. For ca en måned siden ble denne mobilen stjålet. Jeg bestilte nytt simkort, og brukte dette en stund på en gammel mobil, men nå er denne mobilen ødelagt. (Den var nesten 5 år gammel) Kan noen være så snill å hjelpe meg, jeg har ingen anelse om hva jeg skal gjøre! Må jeg kjøpe ny mobil med kontantkort, eller kan jeg "overføre" abonnementet og få rabatt på en ny mobil? Eller hva skal jeg gjøre? På forhånd takk..... Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Du har tre valg: 1: Fjerne bindigstid på abonnementet ditt (koster deg ca 1300,-). og tegne ny binding 2: Kjøpe en telefon med et nytt abonnement og bare la være å bruke dette 3: Kjøpe med kontantkort/uten abonnement Lenke til kommentar
Ms Opel Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Du har tre valg:1: Fjerne bindigstid på abonnementet ditt (koster deg ca 1300,-). og tegne ny binding 2: Kjøpe en telefon med et nytt abonnement og bare la være å bruke dette 3: Kjøpe med kontantkort/uten abonnement 6241004[/snapback] Okey, takk for svar! Hvis jeg da ønsker å kjøpe en mobil med kontantkort, kan jeg sette inn simkortet med abonnement i denne uten problemer da? og må det vare kontantk fra telenor eller kan det være hva som helst? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) så lenge du kjøper den med et av telenor sine kontantkort så fungerer det. Endret 4. juni 2006 av mckvakk Lenke til kommentar
Ms Opel Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Okey.. Takk for svar Jeg ser på en Sony Ericsson nå til 999,-, det står at den er låst til Djuice Nonstop i 12 mnd. Men mener de da nytegning av abonnement, eller at jeg kan fortsette å ha det jeg har? Her er linken: http://xmobil.dinpris.no/prices.x?cid=17&g...67977&sorting=1 Endret 5. juni 2006 av Ms Opel Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Du kan ikke benytte deg av noen tilbud med Nonstop uten å si opp bindingen din. Du kan ikke videreføre et abonnement før det har gått 11 mnd av bindingstiden. I tilbudet mener de nok nytegning eller videreføring, men ikke når du har binding fra før. Dersom du ikke vil si opp bindingen din må du se etter telefoner med RingKontant, djuice kontant eller uten abonnement. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå