en mann Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Problemer med Metal Gear Solid 1 på PC. Jeg fikk det for litt siden, og tenkte jeg skulle give it a try. (Siden jeg elsket dette spillet på PS1). MEN spillet fungerte ikke sånn som det skulle. Introen (som er noe av det bedre), kom ikke frem. Begynnelsen i spillet (i docen, da du møter Colonel på radio) hadde ikke lyd. Jeg hørte ikke stemmene. Musikk er det ikke snakk om, selv om jeg ikke husker noen særlig game-musikk. Eller bugger lyden seg. SKal jeg dukke, eller lene meg til veggen, kommer det en "helvetes" pipelyd. Den skjærer i ørene. (Kom etter at jeg oppgradert lydkortet med nyere drivere fra Creative). Jeg er ikke depserat, men det hadde vært kjekt om noen av Gamer.no folka kunne ta å hjelpe meg. :smile: MvH Jonas [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-10 10:11 ] Lenke til kommentar
en mann Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 FEilpostet. Så det nå. Flyttet det her. Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Du flyttet ingenting, du postet det to ganger i to kategorier. Nå er den andre slettet og denne er flyttet til "hjelp" hvor den hører hjemme. Lenke til kommentar
en mann Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 Oki. Takk for hjelpen, det skal jeg gjøre med en gang. Eller, skal jeg oppdatere driverene til skjermkortet, eller skal jeg. Pffffffff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå