Gå til innhold

Hva er den beste klappetelefonen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må man ikke betale ekstra i måneden for å bruke 3g, pluss at jeg er student, så maks 2,5k

takk for at du hjelper ;)

 

Men er skjermen på w300i virkelig så dårlig?

Og er batteritiden på V3i bra?

6247294[/snapback]

Batteritiden på V3i er vel ikke sånn kjempebra. Er vel oppgitt til 200-250 timer standby, mens V3x har litt bedre standby-tid. Du betaler ikke noe ekstra for 3g. Hos Telenor og flere andre operatører er det gratis å ringe med 3g ut året.

Dessuten får du V3x fra ca 2900 kroner..

 

Skjermen er nok ikke så bra på W300i nei. Til sammenlikning har skjermen til V3i en oppløsning på 176*220, mens V3x har 240*320.

Lenke til kommentar

Ok, men den er viktig for meg. Det som er viktig for meg er egenlig at det er walkman.

Bra skjerm trenger jeg ikke da jeg ikke tar bilder, SE har jo god batteritid.

Men takk for hjelpa skadu ha, har lenge vurdert V3i, men når den har dårlig batteri så er jeg usikker.

Skal ikke ha v3x, sku egentlig ikke bruke mer enn 2000,- men kan strekke meg til v3i da,

 

Er vanskelig valg, på w300i så følger det me både ørepropper(som er bra faktisk), og minnekort.

Og musikk er viktigs for meg ;)

Men V3i er drittfin, er tynn og snerten.

 

Så dette må jeg vurdere litt.

Takk igjen ;)

Lenke til kommentar
Hei!

Har nå klart bestemt meg for at jeg skal ha SE W300i, den passer meg 100% perfekt.

Bra batteri,

walkman

har kamera(bruker det lite så gjør ingenting at det er vga)

Den har minnekort funksjon, er klappetelefon og har bra skjerm!

 

Men selges denne i butikker idag?

Vis ikke når kommer den?

 

Mvh Joachim

6246393[/snapback]

 

Syntes du skrev "må ha god skjerm" i ditt første innlegg.. Da trodde jeg du mente f.eks en skjerm på 240x320 pixler... Men så ser jeg at du valgte en SE W300 med en oppløsning på usle 128x160 pixler.. Nå vet jeg ikke hvilke standard på skjermene du sitter, men 128x160 pixler er råttent, når man får mange mobiler nå med oppløsning på 240x320 pixler.... :roll:

Lenke til kommentar
Kan vurdere skyvetelefon også!

Men ike 6280, siden det er så mye prob me den

6248099[/snapback]

 

Da kan du jo vurdere Benq-Siemens EL71, den kommer i løpet av juni. Telefonen oppfyller alle kravene dine og det virker også som den er ganske solid bygd. Kommer til å koste rundt 2000kr. https://prisguiden.no/product.php?productId=43341

Endret av FloppyDisk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...