ikke_pc_kyndig Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Da min gamle pc ikke lenger vil virke (slår seg av og henger seg opp konsant, samt at den er full av feilmeldinger) skal jeg gå til innkjøp av en ny en. Da den forrige ble kjøpt på ekspert vil jeg nå handle hos Dell (eller finnes det andre anbefalinger) Nå spør jeg dere om hjelp til å kjøpe en god stasjoner pc til en grei sum (ca 10 000). Eneste kravet jeg stiller er at det er Windows, takler musikk inspilling (magic musikk maker), takler iPod og iTunes og har minst GB 120. Håper på deres ekspertise Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Da min gamle pc ikke lenger vil virke (slår seg av og henger seg opp konsant, samt at den er full av feilmeldinger) skal jeg gå til innkjøp av en ny en. Da den forrige ble kjøpt på ekspert vil jeg nå handle hos Dell (eller finnes det andre anbefalinger) Nå spør jeg dere om hjelp til å kjøpe en god stasjoner pc til en grei sum (ca 10 000). Eneste kravet jeg stiller er at det er Windows, takler musikk inspilling (magic musikk maker), takler iPod og iTunes og har minst GB 120. Håper på deres ekspertise 6240704[/snapback] En av disse vil nok fungere veldig bra for dine kriterier! PS: bare den billigeste har ikke skjerm.. LoL.. Sorry Dimension 9150 Endret 4. juni 2006 av hcnielsen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Da min gamle pc ikke lenger vil virke (slår seg av og henger seg opp konsant, samt at den er full av feilmeldinger) skal jeg gå til innkjøp av en ny en. Da den forrige ble kjøpt på ekspert vil jeg nå handle hos Dell (eller finnes det andre anbefalinger) Nå spør jeg dere om hjelp til å kjøpe en god stasjoner pc til en grei sum (ca 10 000). Eneste kravet jeg stiller er at det er Windows, takler musikk inspilling (magic musikk maker), takler iPod og iTunes og har minst GB 120. Håper på deres ekspertise 6240704[/snapback] En av disse vil nok fungere veldig bra for dine kriterier! PS: bare den billigeste har ikke skjerm.. 6240761[/snapback] hvor er pc'ene du snakker om ? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 reformater hd kansje? skal du spille krevende spill på maskinen? trenger du ny skjerm? har du windows fra før? sett i windows cd restart maskin, installer windows på nytt, først formater, kan jo prøve noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå