chokke Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Har nå runna spillet og det siste som skjedde var at de var på toget, du så the citadel sprenge og alt ble hvitt. Så svart. Deretter kom rulleteksten og spille starta på nytt. Jeg starta så "new game" og kapittel 6 "Coming soon" (film til EP2) men den funka ikke, spillet bare restarter seg. Så jeg lurer på om det eneste du får se er filmen til EP2 (har sett den)? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Bare meg som så den ministridern i spillet? På den filmen til hu rødhåra dama, husker ikke navnet? Judith Mossman var det.Når hun snakker og plutselig løper hun og 2 combines kommer på skjermen og skyter etter de, så falller kameraet og du ser en ministrider Endret 4. juni 2006 av chokke Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Har nå runna spillet og det siste som skjedde var at de var på toget, du så the citadel sprenge og alt ble hvitt. Så svart. Deretter kom rulleteksten og spille starta på nytt. Jeg starta så "new game" og kapittel 6 "Coming soon" (film til EP2) men den funka ikke, spillet bare restarter seg. Så jeg lurer på om det eneste du får se er filmen til EP2 (har sett den)?Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Bare meg som så den ministridern i spillet? På den filmen til hu rødhåra dama, husker ikke navnet? Judith Mossman var det.Når hun snakker og plutselig løper hun og 2 combines kommer på skjermen og skyter etter de, så falller kameraet og du ser en ministrider 6240669[/snapback] Jeg sliter med akkurat det samme, spillet restarter når "coming soon" kapitlet skal starte. Dette er faktisk FØRSTE gang episode one klikker hos meg :/ Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Sikkert noen problemer med codec som du har på maskinen. Installer de siste codec-ene. Om du vil se filmen kan du gå til: <DIN STEAMKATALOG>\SteamApps\<BRUKERNAVN>\half-life 2 episode one\episodic\media Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Sikkert noen problemer med codec som du har på maskinen. Installer de siste codec-ene. Om du vil se filmen kan du gå til: <DIN STEAMKATALOG>\SteamApps\<BRUKERNAVN>\half-life 2 episode one\episodic\media 6306827[/snapback] er det bare filmen som er siste chapter? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Sikkert noen problemer med codec som du har på maskinen. Installer de siste codec-ene. Om du vil se filmen kan du gå til: <DIN STEAMKATALOG>\SteamApps\<BRUKERNAVN>\half-life 2 episode one\episodic\media 6306827[/snapback] er det bare filmen som er siste chapter? 6306966[/snapback] Episode 1 slutter da Citadel-en eksploderer. Filmen er en teaser til Episode 2. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Sikkert noen problemer med codec som du har på maskinen. Installer de siste codec-ene. Om du vil se filmen kan du gå til: <DIN STEAMKATALOG>\SteamApps\<BRUKERNAVN>\half-life 2 episode one\episodic\media 6306827[/snapback] er det bare filmen som er siste chapter? 6306966[/snapback] Episode 1 slutter da Citadel-en eksploderer. Filmen er en teaser til Episode 2. 6306979[/snapback] men når du velger "new game" og tar "kapittel" 6, er det kun filmen? Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 ja, og rulleteksten hvis jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 rulleteksten er kappitel 5 Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 ok, husker ikke helt det jeg. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå