Gå til innhold

Half-Life: siste del av spillet = kræsj? (mulige spoilers)

Anbefalte innlegg

Har nå runna spillet og det siste som skjedde var at de var på toget, du så the citadel sprenge og alt ble hvitt. Så svart. Deretter kom rulleteksten og spille starta på nytt. Jeg starta så "new game" og kapittel 6 "Coming soon" (film til EP2) men den funka ikke, spillet bare restarter seg. Så jeg lurer på om det eneste du får se er filmen til EP2 (har sett den)?

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Bare meg som så den ministridern i spillet? På den filmen til hu rødhåra dama, husker ikke navnet? Judith Mossman var det.

Når hun snakker og plutselig løper hun og 2 combines kommer på skjermen og skyter etter de, så falller kameraet og du ser en ministrider :)

Endret av chokke
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Har nå runna spillet og det siste som skjedde var at de var på toget, du så the citadel sprenge og alt ble hvitt. Så svart. Deretter kom rulleteksten og spille starta på nytt. Jeg starta så "new game" og kapittel 6 "Coming soon" (film til EP2) men den funka ikke, spillet bare restarter seg. Så jeg lurer på om det eneste du får se er filmen til EP2 (har sett den)?

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Bare meg som så den ministridern i spillet? På den filmen til hu rødhåra dama, husker ikke navnet? Judith Mossman var det.

Når hun snakker og plutselig løper hun og 2 combines kommer på skjermen og skyter etter de, så falller kameraet og du ser en ministrider :)

6240669[/snapback]

Jeg sliter med akkurat det samme, spillet restarter når "coming soon" kapitlet skal starte. Dette er faktisk FØRSTE gang episode one klikker hos meg :/

Lenke til kommentar
Sikkert noen problemer med codec som du har på maskinen. Installer de siste codec-ene.

Om du vil se filmen kan du gå til:

<DIN STEAMKATALOG>\SteamApps\<BRUKERNAVN>\half-life 2 episode one\episodic\media

6306827[/snapback]

er det bare filmen som er siste chapter?

Lenke til kommentar
Sikkert noen problemer med codec som du har på maskinen. Installer de siste codec-ene.

<DIN STEAMKATALOG>\SteamApps\<BRUKERNAVN>\half-life 2 episode one\episodic\media

6306827[/snapback]

6306966[/snapback]

Episode 1 slutter da Citadel-en eksploderer. Filmen er en teaser til Episode 2.

Lenke til kommentar

6306827[/snapback]

6306966[/snapback]

Episode 1 slutter da Citadel-en eksploderer. Filmen er en teaser til Episode 2.

6306979[/snapback]

men når du velger "new game" og tar "kapittel" 6, er det kun filmen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...