awlex Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 hei.. jeg har en stasjonær pc.. ikke med den siste maskinvaren. jeg har problemer med skjermkort driverne tror jeg??! problemene er bare i spillet counter strike 1.6. det skjer ikke med en gang, noen ganger kan det gå lang tid før det skjer, og andre ganger kort tid. det som skjer er at bildet fryser og jeg kan ikke trykke eller røre noe som helst, ctrl+alt+delete funker heller ikke.. en gang fikk jeg opp en melding om at det var noe med driverne. kortet jeg bruker er "ati, rage fury pro/expert 2000 pro". det er ett rage 128 pro kort slik jeg har forstått det. jeg har prøvd å laste directX 9.0, men vet ikke om den ble rett installert. jeg har også prøvd å laste ned driver fra www.ati.com, det er den eneste plassen jeg har lastet ned driver fra også.. er det noen som vet hva det kan være? eller har en bedre driver eller en annen jeg kan prøve? eller noe annet å tilføye eller tipse om.. på forhånd takk =) Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Mulig kortet blir for varmt! Sjekk at kjøleribben sitter skikkelig og ikke er full av støv. Lenke til kommentar
dahlfr Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Sjekk med en annen skjerm. Kan være den som er problemet. FRD Lenke til kommentar
awlex Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 skjermen er i orden den. den funker på mange andre pcer.. det kommer opp navnet på drivern og at den ikke virker som den skal.. er det ingen som har en anna driver? kansje en gamlere? Lenke til kommentar
awlex Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 er det ingen som kan svare på dette? Lenke til kommentar
awlex Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 BUMP Ingen som kan svare på dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå