allyse Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Litt off topic, men, men... For noen år siden så jeg Demolition Man på DVD (eller var det VHS?) sa skulle de gå på en plass som het "Taco Bell" ikke "Pizza Hut" som de sa på TVNorge i går. (Det samme var det for ca. 1 år siden) Hvorfor i alle hulens dager skifter de fra Taco Bell til Pizza Hut? Jeg ser de har dubba filmen (som btw er veldig dårlig utført) ja, vi hører stalones stemme, og det står Pizza Hut på resturanten (men om du ser nøye på det speilvente "vannmerket" på selveste vinduene (inne fra resturanten) står det TACO BELL!!!! Kan noen svare meg HVORFOR?? Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 er det virklig noe å hisse seg opp etter? spiller det noen rolle? Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Har du enormt lite å finne på eller? Dessuten er 'Demolition Man' en saiko genial film, så ikke rakk ned på den Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Taco Bell er en tilsvarende kjede, som er veldig populær på vestkysten. Sly sa sanns de siden han "kom fra en annen tid" og ville på en taco bell. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 9. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2001 Quote: On 2001-12-09 15:53, Caveman skrev:er det virklig noe å hisse seg opp etter? spiller det noen rolle? Er ikke hissig :smile: Begynner bare så frykterlig å lure på hvorfor de byttet det :smile: Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Skulle ønske at jeg hadde like mye fritid:D Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Det stemmer at det finnes to versjoner, en med Taco Bell og en med Pizza Hut. Ikke spør meg hvorfor... :smile: Lenke til kommentar
allyse Skrevet 10. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2001 Quote: On 2001-12-09 17:34, Den Polse skrev:Skulle ønske at jeg hadde like mye fritid:D Fritid? Hva ellers skal jeg gjøre når jeg ikke drar ut på en lørdag kveld? Det er jo ingenting å finne på her i Stavanger, noen som har noen forslag? :smile: Lenke til kommentar
house Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 jah, fløtt hit til Lillehammer.. LILLEHAMMER ER FAEN MEG ETT SUGENT STED ASS!!!!!!... møkka by er du ikke nerd, så er du doper... Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 There are exceptions to this, however, as a scene from the film "Demolition Man" was changed for its foreign release. The scene involved Taco Bell in the U.S. prints, but was digitally altered to Pizza Hut for international distribution because Taco Bell has very little presence overseas. Of course both chains are wholly owned subsidiaries of Pepsi. Therefore, with one effort you can reach millions around the world, forever. Fra http://www.utexas.edu/coc/adv/research/pap...encorpamer.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå