Gå til innhold

Gledesutbrudd: Windows er vekk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
den native binærfilen ble sikkert laget etter de fik det til å fungere under wine.

6248810[/snapback]

 

nå har jeg også installert ubuntu, dog ikke på hovedmaskina. men på en maskin jeg hadde liggende. desktopen i hovedmaskina mi som bruker xp føles noe sinnsykt rotete... må bare lære meg lmer linux før jeg eventuelt går over til et dualboot system med ubuntu og xp...

 

Har bare et spørsmål: finnes det noen IM klienter som kan koble seg opp mot msn nettverket fra ubuntu? Hvis det finnes, blir den maskina jeg har ubuntu på brukt til vanlig desktop, internett og IM bruk, mens xp maskinen bare blir brukt når jeg en sjelden gang spiller bf2...

Lenke til kommentar
nå har jeg også installert ubuntu, dog ikke på hovedmaskina. men på en maskin jeg hadde liggende. desktopen i hovedmaskina mi som bruker xp føles noe sinnsykt rotete... må bare lære meg lmer linux før jeg eventuelt går over til et dualboot system med ubuntu og xp...

 

Har bare et spørsmål: finnes det noen IM klienter som kan koble seg opp mot msn nettverket fra ubuntu? Hvis det finnes, blir den maskina jeg har ubuntu på brukt til vanlig desktop, internett og IM bruk, mens xp maskinen bare blir brukt når jeg en sjelden gang spiller bf2...

6249732[/snapback]

GAIM eller aMSN kan du jo bruke?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Har bare et spørsmål: finnes det noen IM klienter som kan koble seg opp mot msn nettverket fra ubuntu?

6249732[/snapback]

Gaim, følger med Ubuntu.

6249811[/snapback]

 

ja da forsvant enda en grunn til og bruke xp, maskina mi trenger en formatering snart,så har blir det nok en ekstra partisjon med ubuntu liggende der ja :yes:.

Utrolig lenge siden sist jeg har kunnet koble meg opp mot internett uten antivirus, brannmur og sånt uten og være dritnærvøs for at maskina skal være infisert med all slags skjit på noen sekunder... :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...