Gå til innhold

HW-Lan 06: Hvordan vite hvem som er hvem?

DE1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi får håpe på det, du virker som en trivelig kar ;) .

Du får vel i så fall prøve å få på plass den over 20(?) rekken din som du prøvde på til TG.

Hvilke hw-t-skjorter sikter du til Dag-Erik?

Lenke til kommentar
Vi får håpe på det, du virker som en trivelig kar ;) .

Du får vel i så fall prøve å få på plass den over 20(?) rekken din som du prøvde på til TG.

Hvilke hw-t-skjorter sikter du til Dag-Erik?

6247252[/snapback]

De som ble laget for.. tja.. 2-3 mnd. siden.

user posted image

Lenke til kommentar

Crew burde ihvertfall ha noen t-skjorter sånn at de skiller seg ut av puljen.

Kanskje med farge koder. Så er det lettere å plukke ut ofrene.

Kanskje burde Help-desk folkene har blink på sine t-skjorter. :lol:

Lenke til kommentar

De som ønsker nick og avatar på t-skjorte kan pinnadå gjøre det på egenhånd. Så vanskelig er det da ikke. Spesielt ikke om du bor litt sentralt og har butikker/forretninger som gjør det. Lan-crewet/HW.no-folka har sikkert en masse annet å tenke på!

Jeg skjønner godt hvor du vil hen TSP, men jeg tror rett og slett det blir litt for mye å streve med for dem ;)

Snorre :)

Lenke til kommentar
For alle de som vil bestille seg t-skjorter med nick og/eller avatar:

www.myxwear.com

6262030[/snapback]

Jeg vil anbefale alle med å vente litt med å bestille slike T-skjorter, da det er godt mulig at vi vil selge slike T-skjorter selv. Jeg kan imidlertid ikke si noe 100 % sikkert, men jeg skal gjøre mitt for at det blir en realitet. :)

Lenke til kommentar

Jeg er uenig med deg Snorre. (Tenk at du er uenig med meg da... FY! :p )

Altså:

1. Hw.no får i stand en avtale med et selskap, hvis de da ikke klarer å lage t-skjortene selv.

2. Medlemmene som vil ha en slik t-skjorte, sender en mail til en i lanstyret. Hvor det blir oppgitt brukernavn evt. virkerlig navn, sendt med avatarbilde (gjerne da i en større oppløsning...) og et evt. ønske om farge på t-skjorten og skrift. I tillegg til dette ser jeg for meg at det er "standardmotiv" på t-skjorten, f.eks hw.no sin logo et sted.

3. hw.no gir betalingsinnstrukser og sier at det må betales innen den og den datoen, for at man skal få den levert gjennom posten. Man kan eventuelt få den på lanet. (om hw.no lager det selv kan man jo da kanskje også ha et tibud om at man kan få betale kontant på lanet for å få t-skjorten utlevert.)

4. Hvis dere setter i stand en avtale med et selskap leverer dere så inn bestillingene dere får "puljevis". Slik at en serie bestillinger blir levert f.eks 10. August, 20. August og 30. August osv.

Lenke til kommentar

TSP, tenkt over hva prisen på det blir? Jo flere man bestiller av samme type, jo bedre pris får man. Når man der i mot snakker om x antall forskjellige skjorter blir det fort litt dyrere, og om hw.no skal basere seg på å få tjene litt på salget i tillegg tviler jeg på at så veldig mange kommer til å benytte seg av tilbudet.

Lenke til kommentar
150 kroner elns..? Det er ikke så mye det da. :)

6279396[/snapback]

Helt feil. Prisen for T-skjorter som det kun produseres én eller to av kan godt komme opp i det dobbelte, og enda høyere hvis det skal være skikkelig kvalitet.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...