KariMarthe Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei! Jeg har redigert en film som er klart til å rendres og brenne på DVD. Mitt problem er: Når jeg går til Make Movie får jeg error varsel (Microsoft Visual C++ Runtime Error). Jeg måtte flytte hele Pinnaclemappen(med alle prosjektfiler og andre filer) til d-disken pga liten plass på c-disken. C-disken har ca 4GB plass. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Har samme problemet men bruker en ekstern disk på 250gb. som har fungert fint i flere år men når jeg skulle rendre en film nå fikk jeg samme feilmelding som deg. Har 80gb. ledig på denne og kjørte også defrag først uten at hjalp. Har også søkt på pinnacle sine sider men fant ingen løsning der. Kjører p4, 2,4ghz, 1,5gb.ram og masse hardiskplass. Dette hjalp vel ikke deg men kansje noen andre har vært borti det samme og kan komme med tips Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Problemet løst. Hvet ikke om det er den riktige løsningen men det funket for meg ihvertfall. Fulgte med på rambruken etter at jeg startet å rendre og den lå på mellom 700-800mb, men etter 3-4 minutter hoppet rambruken opp i 1,6gb. og da krasjet det med nevnte feilmelding. Hadde lagd en bevegelig meny med 6 sider. Reduserte denne til 3 sider og da var det ingen problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå