Gå til innhold

Kjøpe PSP til PS3

Anbefalte innlegg

Hvis man vil ha en multimediamaskin så ville jeg heller kjøpt en iPod eller noe slikt.

6246411[/snapback]

Ja, man kan jo spille mange spill på de. Og særlig PSP spill..

6246434[/snapback]

Vel, så er ikke akkurat PSP den med de beste spillene. DS derimot, det er saker. Det er en spillekonsoll, ikke et utrolig dårlig forsøk på en "multimedia" device.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis man vil ha en multimediamaskin så ville jeg heller kjøpt en iPod eller noe slikt.

6246411[/snapback]

Ja, man kan jo spille mange spill på de. Og særlig PSP spill..

6246434[/snapback]

Vel, så er ikke akkurat PSP den med de beste spillene. DS derimot, det er saker. Det er en spillekonsoll, ikke et utrolig dårlig forsøk på en "multimedia" device.

6246458[/snapback]

Snakker om å være fanboy. :roll:

Så Daxter, Lumines, Ridge Racer, Wipeout, GTA, Loco Roco, Gripshift, osv osv er ikke bra spill ? Det blir bare for dumt.

Og ved siden av kan man gjøre nesten alt mulig på den, noe DS er totalt fraværende på. Ikke alle som vil spille Nintendogs hele dagen.

Lenke til kommentar
Du sier jeg er fanboy, og gjør AKKURAT det samme som meg? Hehe, du er en liten raring du...

6246561[/snapback]

I motsetning til deg så kom jeg bare med fakta. Jeg sa ikke, "PSP er den med de beste spillene".

Lenke til kommentar
Du sier jeg er fanboy, og gjør AKKURAT det samme som meg? Hehe, du er en liten raring du...

6246561[/snapback]

I motsetning til deg så kom jeg bare med fakta. Jeg sa ikke, "PSP er den med de beste spillene".

6246592[/snapback]

Sa jeg det?

Vel, så er ikke akkurat PSP den med de beste spillene. DS derimot, det er saker.

Sier ingen ting om at verken PSP eller DS har de beste spillene. Fordi det er opp til hver enkelt.

Lenke til kommentar

6246561[/snapback]

6246592[/snapback]

Sa jeg det?

Vel, så er ikke akkurat PSP den med de beste spillene. DS derimot, det er saker.

Sier ingen ting om at verken PSP eller DS har de beste spillene. Fordi det er opp til hver enkelt.

6246620[/snapback]

Det du sier der er at DS er den med de beste spillene. Enkelt og greit. Ikke prøv å ro deg bort.

Endret av Staal
Lenke til kommentar

Prøver på ingen måte å ro meg bort, men du kaller meg en fanboy, da dette er tull ifra din side. Og kan ikke akkurat si at du har vært åpen for noen andre du heller.

Jeg gledlig vedgår at mange kan finne glede i både PSP og DS. Men _jeg_ synes PSP mister glansen idet da den skal prøve å komme seg inn på utallige områder. Eller som du kaller det, en multimedia device.

Lenke til kommentar

Mye off-topic på denne tråden! Diskutere hånholdte konsoller kan dere gjøre i en annen tråd!

Uansett! Jeg hadde aldri kjøpt en PSP bare for å bruke den som (unødvendig) tilbehør til PS3! Har en selv og bruker den mer til musikk, internett og video enn spill! Ikke det at den er dårlig til spilling (tvert imot), men foretrekker heller å kjøpe spill til PS2!

Endret av Mobilfriken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...