ella112 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei. JEg har nettop kjøpt meg SE W800i, og er veldig fornøyd. men så skulle jeg legge på musikk på kamraet, så jeg instalerte det programet. Når jeg bå skal bruke det, står det at jeg må sette i USB kabelen. Men den har jeg i.. I bruksanvisningen står det at jeg må koble til USB kabelen, så det er nokk det jeg mangler. Men jeg får ikke til å koble den til.. I brosjyren står det "veiviseren for funnet maskinvaren starter på datamaskinen. klikk instaler automatisk og derretter neste." mn hos meg er det ingenting som kommer opp.. hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
inept Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei. Jeg hadde 6280, har nå solgt den. Jeg brukte et Twinmos 512mb minisd kort på den, og når jeg testa passordbeskyttelse på minnekortet, så forsvant minnekortet helt fra alle menyer, kortet synes ikke i kortleser engang. Har noen en løsning på hvordan jeg kan få kortet til å virke igjen? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei. JEg har nettop kjøpt meg SE W800i, og er veldig fornøyd. men så skulle jeg legge på musikk på kamraet, så jeg instalerte det programet. Når jeg bå skal bruke det, står det at jeg må sette i USB kabelen. Men den har jeg i.. I bruksanvisningen står det at jeg må koble til USB kabelen, så det er nokk det jeg mangler. Men jeg får ikke til å koble den til.. I brosjyren står det "veiviseren for funnet maskinvaren starter på datamaskinen. klikk instaler automatisk og derretter neste." mn hos meg er det ingenting som kommer opp.. hva gjør jeg galt? 6239924[/snapback] solution 1 prøv å gå inn i enhetsbehandling når du har koblet til telefonen. (windowstast + pause break og klikk på enhetsbehandling) Se etter om det er noen gule utropstegn på noen enheter. klikk på den enheten og velg reinstaller driver. (ha cd-rom en som fulgte med telefonen klar) solution 2 koble fra telefonen. putt i cdrom som fulgte med telefonen, og installer alt du finner av drivere til ditt operativsystem. Koble til telefonen og sjekk om det fungerer da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå