svimtapp Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Er det noen her som vet om noen forretning som selger slike omformere. Snakker da om en sånn liten kabel som man smeller i svideo inngangen og som har en liten rca-hun i den andre. Mest sannsynlig er det en liten klump på midten der det er en kondensator. (lite lysten på å mekke selv i og med at jeg har 15 tommeltotter bare på den ene hånda). Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Biltema selger slike...har faktisk kjøpt en slik en idag:) funker utmerket,syntes jeg ihvertfall. Er det ikke biltema nær deg,kan jo du jo alltids bestille over nett... Lenke til kommentar
svimtapp Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 og dette er en sånn kabel som omgjør signalet til et kompositt signal og ikke bare fortsetter å sende et svideo sant? for tv'n min takler ikke svideo inn på scart'n sin.. litt kresen sånn sett Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Skulle gjerne hatt en slik omformer jeg og (ikke adapter). Men du kan velge om du skal sende S-video eller composite fra PCen, kan du ikke? Det gjør jeg i TV-Tool Lenke til kommentar
svimtapp Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 nei det er desverre det jeg ikke kan:( tvtool støtter ikke mitt jalla tvkort og i løpet av de timenee jeg har brukt inne på innstillingene for tvkortet har jeg aldri snublet over noe sted jeg kan velge andre ting enn ntsc eller pal-b. så må nok slite videre med mitt s-video signal jeg=) Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 elkjøp her på Gjøvik i alle fall har fått inn en liten overgang fra s-video til phono. betalte 60 kroner for den. (var dyrt det gitt for en 3 cm lang dings) men funka fint på mitt skjermkort (ati8500) Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hvilket skjermkort har du, da? Søk litt på nettet og prøv å finne programvare for kortet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå