DeAtHMAN Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Kjøpte en Gamer maskin på MPX for ca 1 år siden og har fomatert mange ganger men i dag a jeg skulle formatere fikk jeg opp ERROR:ERROR 1388: One and (one only partiasjon).Hva skal jeg gjøre med det, jeg kommer ikke inn i windows heller lengere. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei! Når fikk du meldingen? Da du bootet fra Windows-cden? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Mulig det er noe feil med minnet ditt som gjør at du ikke får installert windows fordi CPU'en ikke får riktig informasjon fra RAM. Test med annen RAM hvis du har mulighet! Lenke til kommentar
DeAtHMAN Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 sorry for sent svar..gikk ikke med den mpx gjennomretting cd'n jeg fikk med så jeg måtte ty til en annen windows xp cd. Lenke til kommentar
LYStGASS Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 sorry for sent svar..gikk ikke med den mpx gjennomretting cd'n jeg fikk med så jeg måtte ty til en annen windows xp cd. 6268917[/snapback] Med andre ord.. ditt problem løste seg når du formaterte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå