ZaKo Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei! Hadde en fest her igår og hadde det gøy,jeg vrenger opp anlegget som vanlig...tok kanskje i litt for hardt igår..: Har en Yamaha RX-v750 receiver Har 2x Cerwin Vega 12" ganske nye. Har kanskje ikke de beste høyttalerledningene. Forsterkeren er viderekoplet til PC..men testet lyden med headsett på lydkortet så er ikke den som har røket. Lyden ble bare borte,hørte ikke noe smell/sprak ellernoen ting..forsterkeren var varm,men de thar den tålt før også med forrige høyttaler som gjorde så den slo seg av hele tiden. Men denne gangen ble bare lyden vekke uten å lage noen sånn "Klikk" inne i forsterken hvor den slår seg av grunnet varme!! Har dere noen tips til hva det kan være!? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Prøv med etpar andre høyttalere på forsterkern, deretter en annen forsterker på CV'ene. Resultatet av dette vil fortelle deg hva som er gåent. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Samme dealen på bilen min nå... en i slekta mente at kanskje utgangsdioder var gåen. Jeg må forske mer slev på hva det er. Får se om jeg får koblet strøm på spilleren og se om det er liv i den om ikke annet. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Det var da som bare... Høres ikke ut som du har allverden med flaks om dagen. Søk etter "dynamostøy" og "susing" på forumet her så finner du sikkert etpar guider til hvordan du best kan feilsøke. Det er endel muligheter Har du fått testa hjemeanlegget? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Flytter denne fra bilstereo til audio generelt, da denne passer bedre der. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Kan være en sikkring som har gått i forsterkeren, men virker rart. Lenke til kommentar
ZaKo Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg tror jeg har funnet feilen!! Jeg tok ut sikringene bak på høyttalerene...og på begge så var dem svidd av...! KAn dette ha vært årsaken?! Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Meget mulig at det var årsaken ja, uansett så er det lurt å bytte svidde sikringer Endret 22. juni 2006 av Equirinox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå