Zeph Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Kor lang leveringstid er det på kabel-TV frå UPC? Har ein butikk i byen (Haugesund) som forhandlar UPC, så eg kan kontakte dei direkte, men kor lang tid tar det å skaffe? Det blir vel analog TV, sidan UPC ikkje har fått digitalt i Haugesund endå. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Dama jobber på kundeservice til UPC og hun sier at det tar 1 dag hvis det er lagt kabel inn til huset (hvis du har tegnet skriftlig kontrakt), hun sier det er lettest å ringe kundesenteret. Hvis kabel ikke er aktiv til huset ditt må du ha tekniker, og det tar litt tid. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Eg bur ein kjellarleilighet, han som budde her før hadde kabel-TV og dei som eig huset og bur i første etasje har kabel-TV i dag. Kabelen heng klar på veggen her. Eg har jo ikkje noko utstyr, blir dette sendt via post eller kan eg få det hos den lokale leverandør? Endret 4. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Eg bur ein kjellarleilighet, han som budde her før hadde kabel-TV og dei som eig huset og bur i første etasje har kabel-TV i dag. Kabelen heng klar på veggen her. Eg har jo ikkje noko utstyr, blir dette sendt via post eller kan eg få det hos den lokale leverandør? 6239652[/snapback] Det avhenger litt av hvilken pakke du skal ha, ring kundesenteret på tirsdag og spør om de kan levere idag. Hvis du bare skal ha grunnpakken så er det ikke alltid nødvendig med dekoder. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Skal ha grunnpakken ja, har du peiling på kva som er avgjerande for om du må ha dekoder eller ei? Hadde håpt å få i gang denne grunnpakken før VM starter, fått projektor og greier. Takk for hjelpa så langt, skal telefonere dei på tirsdag så fort dei åpnar Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Skal ha grunnpakken ja, har du peiling på kva som er avgjerande for om du må ha dekoder eller ei? Hadde håpt å få i gang denne grunnpakken før VM starter, fått projektor og greier. Takk for hjelpa så langt, skal telefonere dei på tirsdag så fort dei åpnar 6239675[/snapback] Hun sa det var om man ville ha mer enn grunnpakken som var avgjørende, men hun er i opplæring nå så spørr dem på tirsdag Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Ønsker du flere kanaler? Har du lyst på flere kanaler enn de som er i Grunnpakken kan det fåes gjennom en dekoder. Plusspakken inkluderer dekoderleien og følger med på alle øvrige tilleggspakker du måtte velge å abonnere på. Så det kan stemme bra det ho sa. Er det ikkje behov for noko boks då? Kabelen rett inn i TV? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Ønsker du flere kanaler? Har du lyst på flere kanaler enn de som er i Grunnpakken kan det fåes gjennom en dekoder. Plusspakken inkluderer dekoderleien og følger med på alle øvrige tilleggspakker du måtte velge å abonnere på. Så det kan stemme bra det ho sa. Er det ikkje behov for noko boks då? Kabelen rett inn i TV? 6239746[/snapback] Nettopp... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Supert! Då skal eg telefonere til UPC på tirsdag, så skal eg forhåpentligvis ha kanalane i løpet av dagen. Takkar for all hjelp . Nå blir det VM for alle penga (alle=149,-/mnd)! Endret 4. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå