Supernaut_ Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Har ikke vært på opplæringskontoret, hehe. Jeg fikk jobben, så ringte de lurte på om jeg kunne bekrefte at jeg begynte å jobbe der så sa ja jeg til de at det stemte. Det er alt. Får høre med de da, men ellers takk. Lenke til kommentar
amund Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Ser faktisk ut til at de har klart å legge ut læreplan for IKT-driftsfaget på nettet også. Fant den via Google her: http://www.idt.unit.no/emner/mnfit231/H02/...edrift_VKII.pdf Jeg garanterer ikke at denne er helt oppdatert, men den ser korrekt ut i forhold til de vi har liggende hos oss. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Takk skal du ha amund. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Noen som vet om Opplæringsboka ligger på nettet? Har googla litt men fant ikke noe. Sånn at man kan fylle modulene på pcen isdetet for håndskrift. Lenke til kommentar
Samtron87 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 hvor mye betaler dere i skatt? jeg betalte 10 % i starten. men nå i andre 2.halvår treker deg meg nesten 1500 kr i skatt. stemmer det? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg går nå 1ste halvåret i læretida- som service elektroniker, må si at læreplanen her i forhold til ikt ser nesten kopiert er på 40 % selv men betaler 35 % skatt, (som en liten sparebørse ved skatte oppgjøret.) Du kan høre med opplæringskontoret om de kan sende opplæringsboka på mail eller noe. Slik fikk arbeidsgiveren min .. Lenke til kommentar
Peat Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Det er ulikt fra sted til sted, men det høres riktig ut... Jeg ble hvertfall trukket etter en fast tabell (7100), som utgjorde i det andre halvåret (ved 55% stilling) 2650kr - ca. 24%. Ved 80% stilling ble jeg trukket rundt 3500kr... Det høres kanskje mye ut, men det er det på en måte ikke for man tjener mye mer... Bare så det er nevnt gikk jeg ikke IKT-driftsfag, men serviceelektronikerfaget hvor man er 1,5 år i læretiden med lønnsøkning hvert halvår (30%, 55%, 80%). Jeg jobbet i et statligeid foretak. -P Endret 5. januar 2007 av Peat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå