Sportive. Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Hei.. Har brukt litt lang lukketid for å få fart i blidene. Redigerte litt det første bildet... Skulle ta med rask lukketid på det siste men vi fikk ikke tid til mere der og da.... Endret 4. juni 2006 av Sportive. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Dritkule bilder, spesielt det andre! Er også litt kult, for jeg var nett ute å og fløy med det nye RC flyet mitt :!: på bilde nr 1 burde du nok hatt enda raskere lukkertid, ellers dritkule bilder Endret 4. juni 2006 av Litejk Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 I det første bildet ville jeg kuttet av i toppen og bunnen slik at du får ett trangere utsnitt. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Fint på det første at du ser sporene der hvor den har kjørt inn Men det ble litt uklart syntes jeg, et stativ som hadde gjort det helt skarpt tror jeg hadde gjort seg. Det andre var temmelig tøft det også, masse fart og bevegelse du fikk med der. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 bilde #2 er Sinsykt fint rå fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå