Goliath Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg har rotet bort driverCD'en til dette kortet og har lastet ned alle drivere utenom wlan driveren. Den fantes ikke på hk produktsiden. Har funnet et wlan-kort på MSI sine sider men er usikker på om det er det samme kortet som jeg har? Kan noen med samme hk finne ut hva wlan-kortet heter, evnt. poste lenke til driveren hvis dere vet hvor den befinner seg? Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Har du prøvd denne driveren? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Nei, jeg har ikke det men dette produkter var det jeg fant på MSI sine sider. Skal se om det funker.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 kan jeg avinstallere DigiCell (som styrte MSI WLAN-kortet før) når jeg installerer denne driveren? Noen som vet? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 kan jeg avinstallere DigiCell (som styrte MSI WLAN-kortet før) når jeg installerer denne driveren? Noen som vet? Usikker der dessverre, men Her er drivere til wlan-kortet. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Har funnet et wlan-kort på MSI sine sider men er usikker på om det er det samme kortet som jeg har? Bekreftelse på at det er linket til rett kort ser du på FAQ-lista /General link nr. 3 fra toppen. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Supert! Driveren fungerte uten at DigiCell var installert! forumet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå