iZappa Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Hei! Jeg er på utkikk etter et abonement hvor man ringer gratis til andre med samme abonement. I Sverige har man vel 3.se som tilbyr dette. Spørsmålet er om noe lignende finnes i Norge for mobil og om det er noen som har erfaring med det? Endret 4. juni 2006 av iZappa Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Tele2 og Telenor har noe liknende, men ikke i nærheten like bra som NetCom sitt. Lenke til kommentar
trulsant Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Ownersbuy.no + netcom gir 47 øre/samtale til alle andre med ownersbuy+Netcom. Og jeg har stort sett hele kontaktnettet mitt som kunder av dette... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Lav regning med andre ord... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ownersbuy, ucan2 og cash mobil (eller noe sånt) har alle "gratis intern ringing". Har selv bestilt meg ownersbuy da de var billigst av dem Lenke til kommentar
tolrol Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Hei!Jeg er på utkikk etter et abonement hvor man ringer gratis til andre med samme abonement. I Sverige har man vel 3.se som tilbyr dette. Spørsmålet er om noe lignende finnes i Norge for mobil og om det er noen som har erfaring med det? 6239456[/snapback] Hei, jeg kan også anbefale Ownersbuy! Jeg har hatt abonnementet nå i ca 2 år og er ganske fornøyd. Mange av min omgangskrets har også Ownersbuy abb, dvs at jeg ringer gratis til de (oppstart 47 øre). Les mer her NB! Når du bestiller Ownersbuy abonnement blir du også medlem i Ownersbuy. Det koster 150 kr i året inkl "gratis" Mastercard Endret 8. juni 2006 av tolrol Lenke til kommentar
Huni Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Den nye operatøren Nutel har lansert ett abonnement der man ringer HELT GRATIS til andre Nutel kunder. Blir nesten som NetCom Trådløs Familie, men man slipper felles faktura. I tillegg er det ingen begrensninger på hvor mange man kan være Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Den nye operatøren Nutel har lansert ett abonnement der man ringer HELT GRATIS til andre Nutel kunder. Blir nesten som NetCom Trådløs Familie, men man slipper felles faktura. I tillegg er det ingen begrensninger på hvor mange man kan være 6270726[/snapback] Ikke så verst det tilbudet heller, men jeg tror jeg ville foretrekke owners basic, gratis til 25000 kunder rundt om i Norge, mulighet for litt subsidiering på ca 500 (stor subsidiering med owners business opptil 2500), ikke noe minimumsforbruk og endel billigere å ringe enn nutel amt mulighet for f.eks smsmania etc Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Telenor har som sagt tidligere. Men de har oppstartsavgift da, men gratis tellerskritt. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Ingenting slår Netcom Trådløs Familie, Det er ikke et abonement HELDIGVIS, men en tilleggs tjeneste, på den måten kan du f.eks ha et rimelig eller et dyrt abonement sms mania lr mms mania alt etter som om du sender mye sms lr mms og så ha trådløs famlie i tillegg, Det er mye bedre at d er en tilleggs tjeneste enn et abonement syns jeg, for da får du skreddersy en løsning til deg selv. + du kan knytte d opp mot et par kontantkort. Min mening Endret 9. juni 2006 av EldarHelseth Lenke til kommentar
andrr Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Telenordic kunder ringer også gratis til andre Telenordic kunder! (fra 1 mai står det på web.) Muttern har dette og jobber hardt for å få meg til å bytte. haha. De har vist noe verving og greier, hvor du kan få en ny mobil (w800i eller 6280.) ved å verve 3 stk. Det er jo bra da! Men da trenger jeg 3 venner som også vil bytte for da får jeg mobil :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå