Gjest Slettet+432 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Heisann Har en PowerBook G4 12" og et Panasonic NV-GS500 digitalt videokamera. Det følger med en USB kabel for tilkobling til PC. Men det funker ikke på mac. Leste litt i instruksjonene, og der står det at man må bruke firewire. Vel, jeg har jo en firewire kabel, men den var akkurat litt for stor plugg på til at den passet i "DV" utgangen på kameraet. Slik ser den ut: (den nederste der er DV, den øverste er USB). Så vet noen hvilken kabel jeg er nødt til å ha da? Tror det er denne kabelen jeg har fra før av... Er desperat etter å få koblet til kameraet mitt Helt nytt... Takker på forhånd for alle svar! Mvh Aleksander Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Du treng ein slik som denne. På PowerBooken din er det ein 6-pins firewireinngang, medan det på kamera er ein 4-pins firewireinngang. Du treng dermed ein som går frå 6-pins til 4-pins. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Sikker på det? Det er 4 pins i denne jeg har også. Edit: Ahh, sorry.. Tror jeg satte den opp ned eller noe, den passet jo.. Hehehe Endret 4. juni 2006 av Slettet+432 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå