Quir0 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 hva gjøre jeg vis ingenting av mus og tastatur funker? den starter opp men den tar ikke noen tastatur eller mus. Lenke til kommentar
noeinstein Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Litt mer info om hardware hadde vært greit ... Lenke til kommentar
Quir0 Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) det er en pc jeg ikke vet hva er inni men det er amd cpu da en athlon xp og msi hovedkort. Endret 4. juni 2006 av Quir0 Lenke til kommentar
Bols Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 det er en pc jeg ikke vet hva er inni men det er amd cpu da en athlon xp og msi hovedkort. 6239613[/snapback] Kanskje den mest unyttige informasjonen noensinne... Er det USB-tastatur/mus? Dette kan i så fall være disablet i bios. Prøv i så fall vanlig PS2-tastatur og se om det fungerer bedre. Lenke til kommentar
Quir0 Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 det er mus og tastatur på vanlig mus og tastatur port. jeg kommer ikke inn i biosen. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Om du har mulighet så kan du prøve et annet keyboard med USB grensesnitt, så kanskje du kommer deg inn i bios. Lenke til kommentar
Quir0 Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 det går ikke å komme inn på biosen for ingenting reagerer Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Fungerte før men ikke nå ? Kontrollere at tastatur/mus koblinger sitter godt og riktig på PS2 portene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå