D_KILLAH Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Har tenkt å kjøpe ny kjøleribbe m/ vifte..(Socket A) Hva er den BESTE ribba utenom swiftec sine, ALPHA? Og En kraftig vifte (80MM)? Driter i støy. Hva skal jeg velge og hvor får jeg det? Lenke til kommentar
khosethl Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Alpha er nok den beste ja, den har de på 3dfxcool.no, MP, og netconnection.no, sistnevnt er billigst, selv om det bare dreier seg om 30 spenn eller no' Lenke til kommentar
rolfhansen Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Quote: On 2001-12-09 15:43, D_KILLAH skrev:Har tenkt å kjøpe ny kjøleribbe m/ vifte..(Socket A) Hva er den BESTE ribba utenom swiftec sine, ALPHA?Og En kraftig vifte (80MM)? Driter i støy.Hva skal jeg velge og hvor får jeg det? Alpha med Enermax vifte på http://www.netconnection.no Den er med rheostat slik at du kan justere hastigheten på viften. Ribben er relativt dyr. Hvis ikke så er jo Taisol ganske rimelig. Og med en 80-60mm funnel så kan den bli veldig bra. Lenke til kommentar
vwalle Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Har tenkt å kjøpe ny kjøleribbe m/ vifte..(Socket A) Hva er den BESTE ribba utenom swiftec sine, ALPHA? Og En kraftig vifte (80MM)? (Driter i støy.) ________________________________________ du sier at du driter i støy, det sa jeg også får jeg kjøpte vifte med 46 dB, jeg angre som faen!!!!! anbefaler ALPHA! :razz: så ikke drit i støy!!! AMD 1000 asus a7m266 512 DDR ram ati 8500 live 1024 19" hansol Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 9. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2001 Takker for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå