En græll grill Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Sammen med skjermkortet mitt fikk jeg denne: Saken er at fra strømforsyningen går det allerede en slik 6 pins kabel som ser tilsynelatende lik ut, vil den passe? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Ja, det skal den. Det er mange PSU som ikke har en slik kontakt, derfor legger de med et slikt adapter. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Den vil passe ja, det er ein PCIex-connector, har 6 pinner og det er ikkje alltid du finn denne kontakten på straumforsyningene. Dei produsert før PCIE kom på markedet har den iallefall ikkje. Om eg ikkje tar veldig feil er det tut og kjør når det gjeld kontakter i ein PC, passer den så funker den. Endret 4. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Den vil passe ja. Det er ein 12V P4 Connector som består av 2 12V-signal og to til jord. Den som står på straumforsyningen er samme greia. Om eg ikkje tar veldig feil er det tut og kjør når det gjeld kontakter i ein PC, passer den så funker den. 6239273[/snapback] Nei, det er ikke en 12V P4-connector. Den har kun 4 pinner. Tror den heter PCIex-connector og har 6 pinner. *Flisespikke* Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Ok, tusen takk for så kjappe svar! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Den vil passe ja. Det er ein 12V P4 Connector som består av 2 12V-signal og to til jord. Den som står på straumforsyningen er samme greia. Om eg ikkje tar veldig feil er det tut og kjør når det gjeld kontakter i ein PC, passer den så funker den. 6239273[/snapback] Nei, det er ikke en 12V P4-connector. Den har kun 4 pinner. Tror den heter PCIex-connector og har 6 pinner. *Flisespikke* 6239315[/snapback] Sjå der ja, såg ut som ein P4 for meg, lurte på kva eit skjermkort skulle med den, har for lite erfaring innan PCI-E er eg redd. Takk for korreksjonen, skal rette på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå