siemensboy Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei! Tenkte jeg skulle ha meg et nytt lydkort, har Logitech Z-5500 og spiller litt og sånt, bruker mitt integrerte Lydkort som er på hovedkortet som er alt for dårlig for meg. Bruker somregel Coax-kabel til film og sånt.. Så hva burde jeg kjøpe i dag?? Lenge siden jeg var oppdatert på det markedet! Takk, Mvh Lars Erik Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hva mener du med "mitt integrerte lydkort som er på hovedkortet som er altfor dårlig for meg"? Hva med lydkortet er det som er dårlig? Til det budsjettet er det vel Creative Soundblaster Audigy 2 som passer best. Det yter greit i spill, støtter masse standarder og har grei lyd. Men det ser ut som at det ikke har Coax. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Må du opp i 1500-2000 for eit bra lydkort med digital optisk og coax ut? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Må du opp i 1500-2000 for eit bra lydkort med digital optisk og coax ut? 6241152[/snapback] Jeg vet ikke hvor god kvalitet det har, men dette har ihvertfall både coax og optisk, ut og inn. Ellers ser dette nydelige kortet ut som et godt lydkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå