Gå til innhold

Et spørsmål angående Debian.


Anbefalte innlegg

Det at jeg vel ikke irriterer moderatorene som dere sier, har vel noe med at de tenker at ingen spørsmål er for dumme.

Er ikke forbudt å spørre om ting skjønner dere, selv om noen av dere kanskje skulle ønska det.

6269783[/snapback]

 

var ikke HVA du spurte om, heller måten du spurte på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det at jeg vel ikke irriterer moderatorene som dere sier, har vel noe med at de tenker at ingen spørsmål er for dumme.

Er ikke forbudt å spørre om ting skjønner dere, selv om noen av dere kanskje skulle ønska det.

6269783[/snapback]

 

var ikke HVA du spurte om, heller måten du spurte på.

6271236[/snapback]

Enig, i og med at alle os har sine kommandoer for å installere programmer så skjønte jeg ikke formuleringen,

 

Fedora: yum install

Debian: apt-get install

Gentoo: emerge

 

men Debian synes jeg gjør en veldig god jobb med spesielt dependencies, installerer jo stort sett alt uten noen som helst problemer. .deb funker også bra, og synaptic gjør det hele lettere.

 

Synes du skal teste det ut selv ;)

Lenke til kommentar
Ja, vi får se. var faktisk inne på tanken selv å bytte til Debian eller noe, men er ikke sikker enda. Nå har jeg uannsett ikke tid til å gjøre det, så jeg må se hva jeg får tid til i helga.

6272527[/snapback]

Ok, men du kan jo bare laste ned en Live-CD fra Ubuntu og installere og teste ut litt med den... bare du har tilstrekkelig med ram og hw før du eventuelt installerer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Dette var en rar tråd.

6280743[/snapback]

 

 

Nei, du sier ikke det :p.

6280905[/snapback]

 

Han sa jo det :dontgetit:

6281720[/snapback]

 

Hva slags tråd er denne ? :dontgetit:

 

Har trådstarter fått svar på spm ?

6568515[/snapback]

 

er nok mulig han har det ja :p

er moden for stenging hvis det var det du siktet til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...