Gå til innhold

Max minnekortstørrelse til w800i...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det jeg lurer litt på er om SonyEricsson skrev 2GB kun fordi Pro Duo kun eksisterte opp til 2GB da w800i kom ut...? Regner med at det skal gå greit, men er litt redd ;) hadde vært deilig med en bekreftelse fra noen som har brukt K750i/w800i med 4GB..

6238976[/snapback]

Vel, har gått på andre mobiler før med større minnebrikker, men kræsjer det så er det fordi minnebrikker er for stor... ;)

Hva skal man med 4gb forresten? 2gb er jo nok til 400-500 sanger!

Lenke til kommentar

Hehe, si det. Har en del musikk, deilig å ha mye å velge mellom. 2GB vil forsåvidt fungere greit for meg det, men når jeg kan få 2GB ekstra til ikke veldig mye mer, frister det litt...

Det jeg har lest forskjellige steder, er at batterikapasiteten vil gå litt ned med 4GB kort. Ikke lest noe om at det kræsjer... Men skal ikke utelukke det, all den tid SonyEricsson selv sier at 2GB er max. Irriterende, dette her.

Lenke til kommentar
Hehe, si det. Har en del musikk, deilig å ha mye å velge mellom. 2GB vil forsåvidt fungere greit for meg det, men når jeg kan få 2GB ekstra til ikke veldig mye mer, frister det litt...

Det jeg har lest forskjellige steder, er at batterikapasiteten vil gå litt ned med 4GB kort. Ikke lest noe om at det kræsjer... Men skal ikke utelukke det, all den tid SonyEricsson selv sier at 2GB er max. Irriterende, dette her.

6239176[/snapback]

Jeg vet. Har heller ikke sett/hørt noen skrevet om at de har prøvd 4 GB i telefonen. Vi får vente og se når 4GB kortene blir billigere kanskje. Det er vel få som kjøper disse pga prisene nå. Men skulle jeg tippe vil jeg si at telefonen klarer dette kortet uten problemer. Når den klarer 1GB og 2GB uten at telefonen jobber senere eller antydning til problemer hvorfor ikke 4 GB? Kan heller ikke tro at SE legger inn firmware begrensning på dette. Hva skulle det være godt for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...