Gå til innhold

Bør moderatorene tillate færre avstemninger?

Bør moderatorene tillate færre avstemninger/undersøkelser/polls?  

171 stemmer

1. 1. Bør moderatorene tillate færre avstemninger/undersøkelser/polls?

• - Ja
      29
    • - Nei
      92
    • - Jeg bryr meg ikke
      50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Nei, synes ikke det er plagsomt. Så kan man se frem til en statistikk i Desember. Statistikken for 2005 var fornøyelig.

Lenke til kommentar

du vil at moderatorene skal lage mindre avsteminger, så søker du no om å få en unødevendig poll om dette?

det er KUN moderatorene og administratorene som bestemmer dette her, og ingen andre, så en poll her aldde blitt unødvendig.

forøvrig kunne eg tenkt meg at det blei flere avstemninger.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
du vil at moderatorene skal lage mindre avsteminger, så søker du no om å få en unødevendig poll om dette?

det er KUN moderatorene og administratorene som bestemmer dette her, og ingen andre, så en poll her aldde blitt unødvendig.

6238866[/snapback]

Moderatorene og administratorene forandrer hovedsakelig regler etter eget ønske, men selvfølgelig kan jo vi også si hva vi mener om reglene. Og denne tråden tar opp et mer eller mindre oppbrukt fenomen i OT-baren for tida, så jeg synes at denne avstemningen er mye mindre meningsløs/unødvendig enn f.eks. "Kan du snakke norsk?".

Lenke til kommentar

Hvorfor er det egentlig sånn at bare moderatorene kan opprette poller? Ja, vi slipper sikkert masse idiotspørsmål som "er jeg kul? Ja eller nei", men på den annen side, hvem bryr seg? Det popper opp masse jallatråder her inne uansett, en poll fra eller til, who cares..? Snodig regel.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Hvorfor er det egentlig sånn at bare moderatorene kan opprette poller? Ja, vi slipper sikkert masse idiotspørsmål som "er jeg kul? Ja eller nei", men på den annen side, hvem bryr seg? Det popper opp masse jallatråder her inne uansett, en poll fra eller til, who cares..? Snodig regel.

6238898[/snapback]

Før kunne jo hvem som helst opprette polls. Det ble totalt kaos. Derfor er det slik det er i dag.

Lenke til kommentar

6238866[/snapback]

Moderatorene og administratorene forandrer hovedsakelig regler etter eget ønske, men selvfølgelig kan jo vi også si hva vi mener om reglene. Og denne tråden tar opp et mer eller mindre oppbrukt fenomen i OT-baren for tida, så jeg synes at denne avstemningen er mye mindre meningsløs/unødvendig enn f.eks. "Kan du snakke norsk?".

6238884[/snapback]

tråden kan du snakke norsk er en protest mot "alle dei MENINGSLØSE avstemningene, eg vet eg ikkje får en poll der, men det er kun for å vise alle meningsløse ting du kan lage poll over...

denne er faktisk mer meningsløs.

Men eg er for at det skal lages poller om interresante temaer.

Lenke til kommentar
Det er flere nødvendige, og flere unødvendige avstemninger i OT-baren, her er et eksempel på en unødvendig: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=580390&hl=bundy.

6239005[/snapback]

Av og til så må man vike litt fra normal standard og da godkjenner man som oftest en slik poll.

Personlig så syns jeg ikke det er for mange avstemninger i det hele tatt egentlig. Poll er en ganske bra måte å få fram forskjellige meninger og dere bestemmer helt og fullstendig selv om man vil svare på emnet eller om man skal la være :)

Lenke til kommentar
Av og til så må man vike litt fra normal standard og da godkjenner man som oftest en slik poll.

Personlig så syns jeg ikke det er for mange avstemninger i det hele tatt egentlig. Poll er en ganske bra måte å få fram forskjellige meninger og dere bestemmer helt og fullstendig selv om man vil svare på emnet eller om man skal la være :)

6241222[/snapback]

Akkurat. En stor del av OT-baren er tøv og tant for moro skyld, og da kan slike fjollepoller være artig.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det er altfor mange meningsmålinger og meningsløse tråder. 30-50% av f.eks OT-Baren kunne blitt stengt og slettet.

6238994[/snapback]

Hvorfor oppsøker du meningsløse tråder da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...