En græll grill Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Oppgraderte PC'n i går med nytt skjermkort hovedkort og cpu. Etter jeg koblet alt i sammen og skulle starte PC'n fikk jeg ingen signal på skjermen. Alle viftene snurrer og alt SER normalt ut, men skjermen er altså helt svart. Min PC består nå av: ASRock 939SLI32-eSATA2 AMD Opteron 165 Hiper Strømforsyning ATX 480W GeForce 7900 GT 512 + 1024 Mb DDR-DIMM RAM Corsair PC3200 eller noe sånt Jeg har prøvd å kjøre med bare CPU, RAM og skjermkort, og trippelsjekket alle kabler. Noen som har tips om hva som er verdt å prøve? Ting som ofte blir gjort galt e.l.? Merk at dette er første gang jeg hat byttet på så mye inne i en PC, derfor kan det godt være noe veldig opplagt som jeg ikke har fått med meg. Håper virkelig noen kan hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar
Puccifer Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Sjekk med den gamle cpu'en om det funker da. (om den passer da...) Dersom den nye funker vil du få samme problemet som du har nå hvertfall... Endret 4. juni 2006 av Puccifer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå