jossa Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 hei min historie: en kompis av meg presterte og briste lcd sjermen på sin 3330. jeg påtok meg jobben med å bytte det ut med et nytt dette skulle jo gå greit tengte jeg... jeg begyner og surfer litt rundt og finner til slutt hammar.no, kjøper displayet etter at jeg har fådd det så finner jeg ut at jeg glemte og bestille den derre kontakten, derfor sender jeg en mail der jeg spør om de kan sende denne i et brev (d koster vel 5kr eller no. isteden for postoppkrav som koste 70kr eller noe i den duren) får melding dagen etter på "ja det er helt greit det" går ca 2 1/2 uke før jeg motar det men men sitter så å prøver og koble delene sammen men det er jo heeeeelt umulig sender så en ny mail : jeg kjøpte både display og kontakt til en 3330 hos dere men d viser seg jo at det er klin umulig og sette sammen delene. fungerer rett og slett ikke... (dette displayet mangler jo kobber banene som er på det andre displayet mitt samt kontakten passer ikke i den plast chassien dette kan da umulig være orginale deler?) sender derfor tilbake delene men siden dere somlet sån me å få sent kontakten som jeg bestilte litt etter på så tror jeg angre fristen har gådt ut men håper dere godtar refusjon av mitt beløp alikevell hilsen ****** ******** /sitat svaret lyder som følger: Hei Da må vi bare beklage. Alt skal være original og passe sammen, men det er klart du får igjen pengene dersom du ønsker det. Husk å send med returskjema du finner for nedlasting på vår webside. Med vennlig hilsen Hammar Elektronikk http://www.hammar.no /sitat det er gåd mere en de 3 ukene jeg har på meg men pga. somlinga så gotar de det er dette noe de må eller er de bare snille og service instilt? uanstt virker denne butikken svert så seriøs... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-09 16:16, skrev jossa:det er gåd mere en de 3 ukene jeg har på meg men pga. somlinga så gotar de det er dette noe de må eller er de bare snille og service instilt?uanstt virker denne butikken svert så seriøs... Nå har jeg ikke lest så grundig den nye kjøpsloven så jeg kan ikke uttale meg 100% sikker, men om ikke du fikk returskjema/opplysninger MED pakken har du 3 mnd. angrefrist? Var ihvertfall slik i den gamle... Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
jossa Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 snodig det lå ikke noe sjema om angring bare en kvitering i pakkene Lenke til kommentar
jossa Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 sku bare si at jeg har fådd full refusjon å att dette faktisk er en seriøs bedrift:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå