OleBrumHonning Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei Dette kortet kjøpte jeg: Point of View GeForce 7600GS 256MB GDDR2, PCI-Express, 2xDVI, Retail. Problem: Har en crt skjerm. Kan jeg bruke dette kortet? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Med en DVI til VGA konverter så ja! https://prisguiden.no/fritekst_sok....ga&search=S%F8k AKIRA Lenke til kommentar
Tore Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Rart om det ikke var med en slik overgang, de 3 siste skjermkortene jeg har kjøpt har alle hatt med slik overgang... Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Da får jeg bare bytte kort når jeg henter pc`en. Hvilket kort anbefales da? Endret 4. juni 2006 av OleBrumHonning Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Kortet du har valgt er bra og du trenger ikke og bytte det for og bruke det til en crt skjerm. Det følger alltid med en overgang som du moterer på dvi utgangen på kortet og kan da koble til en vanlig crt skjerm. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Og hvis du ikke fikk en sånn med kortet, kan du sikkert be butikken om å sende deg en. Hvis butikken ikke kan eller vil, så skal jeg sende deg en. Send meg en PM. Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Takker, får sikkert tak i det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå