_Evolution_ Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) edit: oops. fant det ut. slett denne Endret 4. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Istedenfor å slette innholdet i posten din, så kan du legge ved hvordan du løste problemet, slik at andre med samme problem kan få hjelp. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 ja, men fant ut at det ikke var winrar, men noe annet. Og desverre så er det utenfor retningslinjene å si det her, kan vel gjøres over PM, hvis du har hatt samme problem. her er problemet. Jeg fikk ei feilmelding når jeg extrakterte noe i winrar, de stod noe lignende som dette: ! coc_lost_so2_e23.rar filen er ubrukelig. det er ikke helt nøyaktig men det lignet veldig. Så hvis noen har problemer i winrar med den feilmeldingen er det bare å sende PM. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Feilpostet er denne posten og videre diskusjon kan bryte med retningslinjene så jeg tror vi bare stenger denne posten jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg