superdigg Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Får min Intellimouse Explorer v3 i mårra og lurer på om jeg har mest å hente på å koble til via PS/2 eller USB. Er mulig jeg er helt på jordet men er det ikke max 100hz på USB mens PS/2 kan "overklokkes" til 200 (jeg hadde et prog en gang som het noe som PS2rate eller noe sånt)? Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Bruk USB, du. Aldri hørt om overklokking av PS/2, men usb har _langt_ større overføringshastighet enn PS/2. Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 Jo da det er fullt mulig å "klokke" PS/2 faktisk. Lette litt rundt og fant PS2Rate igjen som egentlig er et program for 9x men det finnes en NT og 2k versjon også - fant også ut at dette går an å stille i Xteq XSetup også. Standard i 2k er ihvertfall 80hz og i gamle 9x var det MYE å hente på å "klokke" opp. Lurer fremdeles på om det stemmer det med at mus går på 100hz på USB porten - isåfall er det jo mer å hente på PS/2 eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå