Forumforumforum Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Skal oppgradere min Samsung SHG-730 snart. Speccs: 1,3Megapikselkamera, video, Bluetooth, MP3-spiller, FM-radio og e-post. Designen er i svart lakk med detaljer i sølv. Dessuten har SGH-E730 en TFT-skjerm med 262 000 farger, trippelbånd og 96 MB minne. Strømstyring Standbytid: 260 timer Samtaletid: opptil 8 timer Innhold i salgspakken * E730-mobiltelefon * Standardbatteri * Hurtiglader * Stereo handsfree * Brukermanual Vekt: 88.00g Lengde: 87.00mm Bredde: 43.00mm Tykkelse minste batteri: 23.00mm (kopiert fra en side ;P) Telefonen jeg skal ha meg må være bedre enn denne hvertfall! Mine "krav": *Minnekort *Bra kamera (2mp?) *Grei batteritid *Ca. 2000 /m abb ( Tele2 Pluss fra før, men åpen for andre) *Grei utseendemessig Hvilke telefoner burde jeg kikke etter? Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 LINK Nokia N70 har hvartfall alle de kriteriene du ber ++, eneste minus er at den kan føles litt større en den gamle Samsungen din. LINK2 Nokia 6280 er også en veldig bra mobil til en veldig billig penge. Du kan også se på N80 LINK3 Den ligger litt over budsjettet ditt da Men min anbefaling av disse er 6280, en veldig bra mobil som har alle egenskapene du setter, og er ikke veldig dyr i forhold til de andre mobilene jeg har linket til. Har selv en N70 og er veldig forøyd med den. Lykke Til Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hva med en nokia 3250? 1500kr med tele2 pluss. http://shop.tele2.no/index.php/Portal/sect...d/1120/action/1 Amobil.no anbefaler denne og: http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner...5426/konklusjon Mvh Christian Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Takk for forslagen! Har kikket en del på 6280, men en i klassen min har denne. Så jeg får se det ann litt Har også kikket på Sony Ericsson w810i, som chs89 har ;p Liker begge telefonene, men ble litt betatt av utseende/fargen kombinasjonen til w810i. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Sony Ericsson w810i er heller ingen dårlig telefon Det som er et stort pluss med den er høretelefonene som følger med, de er drit bra, hvertfall i forhold til Nokia sine EDIT: skriveleif Endret 4. juni 2006 av Foxyboy Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Sony Ericsson w810i er heller ingen dårlig telefon Det som er et stort pluss med den er høretelefonene som følger med, de er drit bra, hvertfall i forhold til Nokia sine EDIT: skriveleif 6240139[/snapback] Der er jeg så uenig i som jeg kan bli! De medfølgende høretelefonene er utrolig elendige! Ingen bass og ingen god lyd. Byttet dem ut etter noen dager og da ble lyden perfekt Ellers er W810i en flott mobil. Noen småbugger her og der som f.eks denne, eller at kameralyset begynner å blinke etter en stund, men disse feilene er så små og ubetydelige at det gjør ingenting. De blir også helt sikkert fjerna etter en FW oppdatering Endret 4. juni 2006 av chs89 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Satser på at det blir fikset i en FW update om det skulle være aktuelt å kjøpe den tlf. for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå