Gå til innhold

Ny mobil - 2000/m abb - minnekort - bra utseende

Anbefalte innlegg

Skal oppgradere min Samsung SHG-730 snart.

samsung_e730-large.jpg

Speccs:

1,3Megapikselkamera, video, Bluetooth, MP3-spiller, FM-radio og e-post. Designen er i svart lakk med detaljer i sølv. Dessuten har SGH-E730 en TFT-skjerm med 262 000 farger, trippelbånd og 96 MB minne. Strømstyring Standbytid: 260 timer Samtaletid: opptil 8 timer Innhold i salgspakken * E730-mobiltelefon * Standardbatteri * Hurtiglader * Stereo handsfree * Brukermanual Vekt: 88.00g Lengde: 87.00mm Bredde: 43.00mm Tykkelse minste batteri: 23.00mm

(kopiert fra en side ;P)

Telefonen jeg skal ha meg må være bedre enn denne hvertfall!

Mine "krav":

*Minnekort

*Bra kamera (2mp?)

*Grei batteritid

*Ca. 2000 /m abb ( Tele2 Pluss fra før, men åpen for andre)

*Grei utseendemessig

Hvilke telefoner burde jeg kikke etter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LINK

Nokia N70 har hvartfall alle de kriteriene du ber ++, eneste minus er at den kan føles litt større en den gamle Samsungen din.

LINK2

Nokia 6280 er også en veldig bra mobil til en veldig billig penge.

Du kan også se på N80 LINK3

Den ligger litt over budsjettet ditt da :p

Men min anbefaling av disse er 6280, en veldig bra mobil som har alle egenskapene du setter, og er ikke veldig dyr i forhold til de andre mobilene jeg har linket til. Har selv en N70 og er veldig forøyd med den.

Lykke Til :thumbup:

Lenke til kommentar

Sony Ericsson w810i er heller ingen dårlig telefon :thumbup: Det som er et stort pluss med den er høretelefonene som følger med, de er drit bra, hvertfall i forhold til Nokia sine :thumbdown:

:D

EDIT: skriveleif

Endret av Foxyboy
Lenke til kommentar
Sony Ericsson w810i er heller ingen dårlig telefon :thumbup: Det som er et stort pluss med den er høretelefonene som følger med, de er drit bra, hvertfall i forhold til Nokia sine  :thumbdown:

:D

EDIT: skriveleif

6240139[/snapback]

Der er jeg så uenig i som jeg kan bli! De medfølgende høretelefonene er utrolig elendige! Ingen bass og ingen god lyd. Byttet dem ut etter noen dager og da ble lyden perfekt :)

Ellers er W810i en flott mobil. Noen småbugger her og der som f.eks denne, eller at kameralyset begynner å blinke etter en stund, men disse feilene er så små og ubetydelige at det gjør ingenting. De blir også helt sikkert fjerna etter en FW oppdatering :)

Endret av chs89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...