Gå til innhold

Favorittband

en mann

Anbefalte innlegg

Makan så sint du var da..

Kerrang-musikk... *rister på hodet*

Jeg har hørt det som er å høre av Slipknot tror jeg. Har flere venner som liker dem, men mitt inntrykk av dette bandet er fremdeles som jeg tidligere har sagt.

Du kan jo ikke nekte for at bekledningen dems er et pr-stunt. Det er jo helt klart at de ikke ville fått så mye publisitet om de kledde seg helt vanlig og oppførte seg som normale mennesker og ikke dyr.

[ Denne Melding var redigert av: Blodhemn på 2002-10-25 20:28 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-25 20:12, skrev Blodhemn:

Kerrang-musikk... *rister på hodet*

Ehh!!! Hva mener du med det? Spiller du noe instrument (bortsett fra på slurva). For å i det hele tatt kunne kritisere noe som helst må man kunne gi en mere saklig grunn til att musikken er dårlig!

Lenke til kommentar

Ikke noe annet enn at jeg mener det meste av musikken som blir tatt med i Kerrang er litt for slapp for min smak. Altfor mye nu-metal eller hva det nå heter for tida. Jeg liker mye bedre Scream, god grei black/death og til tider litt ordentlig thrash og eventyr-metall bl.a

Har jeg foresten sagt den er dårlig?

[ Denne Melding var redigert av: Blodhemn på 2002-10-25 22:36 ]

Lenke til kommentar

Ikke direkte, men det kunne virke slik på den måten du komenterte andres musikk-smak på. En lekse jeg lærte for lenge siden att man ikke skal gjøre. Det begynnte med en komentar om Jazz og endte opp med att jeg fant ut att jeg ikke hadde noen gode argumenter eller kunnskaper om musikken til å si att jazz suger. For å gjøre en lang historie kort: det endte opp med att jeg begynte å like jazz (takket være det fantastiske filformatet mp3).

btw: Mange jazz gitarister kan gjøre til skamme alle metal gitarister eller thrash eller black/death

Lenke til kommentar

Neida, jeg driver bare med litt aggressiv misjonering med musikk smaken min her.. Klarer jeg provosere noen til å høre på musikken min så er jeg fornøyd ;)

Ang. jazzartister.. Det tror jeg faktisk jeg vil si meg litt enig i.. Jeg lar meg egentlig litt sjeldent imponere av gitarene i black/death'en. Det blir ganske ofte litt ensformig og det er mangel på ego-soloer, men det er sånn det skal være ;)

Men når det gjelder gitarfikling så er det en del dyktige folk i den progressive metallen. Shadow Gallery har en del bra gitarer jeg liker ;) Ganske mye briefe-metall i denne sjangeren, virker som om alle artistene i bandet prøver å utmerke seg på best mulig måte og glemmer helt å arbeide sammen som band, mener nå jeg. Var på Dream Theather konstert tidligere i år.. Var virkelig heftig den første timen, men så kom ego-soloene ;)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-25 23:06, skrev Blodhemn:

Neida, jeg driver bare med litt aggressiv misjonering med musikk smaken min her.. Klarer jeg provosere noen til å høre på musikken min så er jeg fornøyd :wink:

Vel jeg forstår, men på meg vil det ikke fungere :smile: liker helst musikk jeg enten kan synge med til eller la meg imponere av heftige rytmer. Det hardeste jeg hører på er vel Megadeth, Anthrax, Slayer og Metallica.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...